Brcarss 4 kg uatu normal dogum yapan var mi? 38. Haftadaym 4 kg olmuş bebegim . Kanala da girmis . Normal dogum olabilir mi acaba
Parinas Brcarss ben tam 4 kg doğurdum ama 3400 3500 görünüyordu ultrasonda. Yanlış ölçülebiliyor yani. Diğer doğumumda da ölçülenden 500 gram az doğmuştu. Çatı muayenemde 4 kg bile doğurursun çatın çok müsait demişti doktor. Size de baktıysa illa ki yorum yapmıştır
Aselimm2 Brcarss Maşallah neler yediniz gebelikte? Bende biraz toplu olsun ki doğumdan sonrası kolay olsun istiyorum
Brcarss Parinas yok catı muayenesi olmadim daha. Cuma konrolum var o.zmn yapar sanirm. O zmnda 4.500 kg olur diye dusunuyorm kilosu
Parinas Brcarss 4500 zorlar. Bi şekilde çıkar çıkmasına da dikiş çok olur. Doktorlar zaten 4 kg üzerini denemiyorlar bile. Benim bu gebeliğimde de bebek iri gidiyor diyet yapıyorum. Doktor 4ü geçerse normal denemem dedi. Rahim sarkması idrar sarkması vs yapıyor dedi
Kaderaslan Brcarss neler yedınız acaba tıyo versenız 🥴 eger erken dogum olursa en azından kılosu yerınde olsun
Parinas Brcarss sizin çatınız dar o zaman. 2,5 düşük kilo çünkü. Dikişsiz olur genelde öyle düşük kilolarda
Brcarss yasarceyda12 10 kilo aldım. Valla oyle cok dikkat etmedim normal beslendim ya. Genetik sanrm ilk dogumum erkendi.34 de dogurdum 2500 dogmustu oglum.
Brcarss Kaderaslan hergun yedigim net bsy yok . Su cok iciyorum. Badem findk yedim . Onun haricinde de normal hayatmdaki gibi beslendim.
Zeyzeyzey 4kilo üzerini sezaryana alıyorlar riskli olabilir bana doktor kafası cıksa omuzdan takılabilir risketmeyelim demişti sezaryen olmustum dokturunuz ne diyor
arinmommy 38+6 da 3600 gram demişti. 1 haftada 250 gram falan almış aşağı yukarı. Meyve çok tüketmiştim karpuz, şeftali, kayısı vs
Brcarss Parinas açilmam cok yavas oldu suni ile dogum yaptm. Birde epidural almistm epidural alincada dogum esnasnda cok rahattm hic agri sanci hissetmedim. O sebeplede yeterli ikanamamistm ebe karnima bastirmisti
Brcarss Aselimm2 inanın cok belli basli bsyler yemedim normal beslendim. Su cok iciyorum. Kuruyemis yiyorum. Onun haricinde normal besleniyorum hamilelik oncesi gibi ne bulursam ☺️
Brcarss Aselimm2 bu ikinci gebelik 4 yas oglum var ondan cok dikkat edemiyorm ki. Ilk gebelikte ay onuda yiyim bunu da iciyim di . Ikinci gebrlikte ne bulursam artik 😆
Brcarss 2-bebegisteyenanne ilk gebelikte yaptrmistm 4 yil once cikmamisti. Bu gebelikte yaptirmadm.dr gerek gormedi
Parinas Brcarss benim doğumlarım da epidural oldu. Epidural varken ıkınma zor olduğu için yırtık ihtimali kesi mi ihtimali artıyor malesef