Gmzle canını hiç sıkma canım zaten 1 seneyi doktorlar çok normal karşılıyor. Benim ilk gebeliğim 10 ay boyunca denemiştik olmadı. Öncesinde doktora girmiştim tedbirlirydim prolaktin çok yüksek çıkmıştı 1 ay ilaç kullandım mr falan girmiştim. İlaç bitti ve ben hamile kaldığımı öğrendim. Emin ol herşeyin vakti ve zamanı var Allah gönlüne göre versin inşallah