3_bebelianne Gmzle bizim ikinci evladımız 2yılda zorla oldu tüm tetkiklerinizi olun zamanı gelince olur
3_bebelianne Gmzle evet ummadıgımız anda geldi ben artık psikolojik olarak bebek olmaz diyordum umudum tükenmıstı allah büyük
MujganisMom babymom2026 On gün gecikmem var şuan. 🤷🏻♀️Ama hiçbir belirtim de yok yani yine negatif göreceğim kesin de yine bir ihtimal kan vereyim diyorum yarın sabah gideceğim inşallah Allah izin verirse. 🧡
MujganisMom babymom2026 Valla öyle güzel söylüyorsun ki olmayan heyecanımı yerine getiriyorsun ama yine üzüleceğim ya off. 🥹
MujganisMom babymom2026 Normalde de birkaç kere gecikmem olmuştu ilk defa gecikse kesin var diyeceğim de insan ümitenemiyor işte canım benim ya. Ama inşallah hislerinde yanılmıyorsundur. 🥲🧡
babymom2026 MujganisMom tabiki de et. Şimdi ben erken gebelik yaptim negatif çıktı ama anlamadım 😭 aglamak üzereyim
Masalseyhan Gmzle canımmm ayni durumdayizz biliyomusun şubattan beri deniyoruz ama yok. Benimde bi tane oglum var. Ama ikinci deniyoruz bir problemimde yok ama nasip diyorum zamani degil heralde
Moz babymom2026 ben de dün gece ağladım artık ya bat a 3 gün varken yine negatifti.Evleneli 1.5 sene oldu
MujganisMom babymom2026 Valla ağlama da diyemeyeceğim çünkü aynı duyguları hep bende yaşıyorum bugün de gitmedim ayaklarım geri geri gidiyor resmen.
melekortac @Gmzle Bizimde ilki hemen olmuştu. İkinci çocuk için 26 aydır deniyoruz 🙈 Acele etmeyin bence, herşeyin bi zamanı var, 1 sene geçtikten sonra kontrollerinizi yaptırın. Daha erken evhamlanmak için 😊