Cimcime30 Bende oluyordum ne güzel sonra kilo alımından dolayı tembellik oluştu sonra dikkat etmiştim yememe düzelmişti geçen ay da düzenli oldum bu ay yine bir şeyler oldu çok bozmadım halbuki valla kafayı yiyeceğim ya. Sizde problem sorun var mıydı acaba özür dileyerek soruyorum. 🧡