nuraymommy Kızlar o kadar mutluyum ki geçen ay uygulamayı silmiştim beni kötü etkiliyor diye çok şükür bu başlıkla geri döndüm bat 24 hazirandı awox test yaptım sonucu ekledim hemen kan verdim sonuç 25,89 Rabbim yüzümüze güldü sonunda 🥹 geliyor meleğimm
ilaydagkk1 nuraymommy sağlıcakla geldin canım bende günümü bekliyorum batmalarım var bakalım dua et banada
nuraymommy ilaydagkk1 amin canım inşallah vardır bende batmadan çok seğirme oldu yerleşme sırasında galiba karnım atıyordu bildiğin
Ciciii nuraymommy ayyyyy canımmmmm çok mutlu oldummmm yaaa gerçekten inşalllahhg sağlıklı hayırlı bir şekilde kucağına alırsın bizler içinde dua et ❤️❤️❤️🧿🧿🧿🧿
nuraymommy izelaren evet canım bugün verdim 25,89 çıktı tekrar ne zaman versem bilmiyorum ama henüz çok erken doktora da gitmedim kese görünmez zaten diye
izelaren nuraymommy ay içim rahatladı değerim düşük mü diye düşünüyordum çok şükür ben pazartesi tekrar verip artışa bakacam biraz erken giderim ilk muayene için önceden kayıplarım var . Rabbim sağlıcakla kucağımıza aldırsın 🌸🌸🌸🌸♥️
Bir1kelebek nuraymommy canım hatırlıyorum seniii çok sevindim inşaAllah bir dahaki ay bizde böyle haber veririz
Eslem2112 nuraymommy çok şükür ayyy çok mutluyum gerçekten allah sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah
Sarkac nuraymommy ayy canım bende senden haber bekliyordum çok sevindim ya 😊🤲🏻😍 rabbim sağlıkla ilerletsin hayırlısıyla al canım kucağına 🤲🏻
nuraymommy Sarkac amin canım benim inşallah sağlıklı bir şekilde artar beta da 17-18 inde yerleşme yaşadım o günden baz alırsam hcg normal ama adet tarihinden baz alırsam düşük kalıyor sanki
Bir1kelebek nuraymommy yaaaa ne güzelll inşaAllah bende öyle yapmak çok istiyorum sen nasıl kontrol ettin kendini düşünmemek takmamak için 💓