nuraymommy PBC canım şu an 7+1 iz gecen cumartesi gidip kalp atışını dinledik çok şükür her şey güzel ilerliyor 🥹
nuraymommy PBC benim geçen hafta başladı sadece sabahları oluyor kusma yok çok şükür ama öğürtü var bir de su içtiğim zaman aç karnına kusuyorum sadece 🥹
Ynckpgn PBC bende mide bulantısı devam ediyor karnım çıktı ama şişkinlik sanki bilemiyorum bazen sağ tarafımda ağrı oluyor umarım herşey normaldir
PBC Ynckpgn o ağrılar devam edecek sanırım ben bütün belirtileri seviyorum 😍tadını çıkaralım her şey yolunda Allah’a şükür 🙏 😍😍
aryabe nuraymommy genelde sabahları hafif bulantı, baş dönmesi oluyor ve sıcaklık basması ansızın. uygulamaya göre 7+1 bizim de. Ama ultrasonda böyle çıkmadı. Daha kalp atışını duymadık. Siz duydunuz mu?🙂
nuraymommy aryabe evet canım geçen hafta cumartesi duyduk kalp atışını bir sonraki kontrol ağustosta sen ne zaman gittin en son