PBC Kızlar nasıl geçiyor hamilelik? Bulantı var mı? Karnınız çıktı mı benim çok az çıktı sizde durumlar nasıl
Neu PBC kilolu hamile kaldım. Karnım gazdan dolayı şişiyor. Öyle çok şişkinlik yok sabahları. 2. Gebeliğim. Her şey yolunda yemekten sonra hafif bulantı oluyor…
Bbaharincii PBC benim 8. Hafta girerken kusmalar başladı çok rahatsız ediyordu bişey yiyemiyordum doktor prilam verdi çok iyi geldi iştahım geldi bugun içmiyim deneyim dedim yine bulantı başladı ve gaz problemi bende de var
Ynckpgn PBC bende mide bulantısı devam ediyor karnım çıktı ama şişkinlik sanki bilemiyorum bazen sağ tarafımda ağrı oluyor umarım herşey normaldir
Hashasim2020 Benim daha çıkmadı ama zaten şişman hamile kaldığım için şimdiden 5 aylık gibi yağ tulumu göbeğim var 😬 halsizlik ve çok çabuk yoruluyorum başka belirtim yok
nuraymommy Deneyimli annişler bir sorum var size son adet tarihim 27 mayıstı 17-18 haziranda yerleşme yaşadım bugün 25,89 la hamile olduğumu öğrendim yerleşmeye göre beta normal değil mi bir de şu an tahminen 1 haftalık falan mı oluyor ilk gebeliğim 🥹🤍
Hashasim2020 nuraymommy evet birkaç gün sonra tekrar kan verin ve keseyi görmek için betanın em az 3000-3500 olmasını bekleyin hayırlı olshn ♥️
PBC nuraymommy canım ben de 239 ile öğrenmiştim keseyi görene kadar bana 3 kez sürdü iki günde bir beta için kan verdim. 1200 le keseyi gördük belki fikir olur hayırlı olsun ♥️
2501 2.gebeliğim ilk gebeliğimde 6.ayda olan karnım şuan çıktı normalde 1 kilo aldım ama baya baya karnım var çok şaşırıyorum bulantılarım az çok yoruluyorm nefesim daralıyor nefes alamıyorum gibi
nuraymommy PBC bugün sağlık ocağına kan verdim e nabıza yüklememişler yarın sabah alıcam inşallah güzel bir şekilde artmıştır haftaya cumartesi gitmeyi düşüyorum bende inşallah sağlıklı artarsa 1500 leri görmüş oluyor 🥹🤍
Aysecan0335 Hafta Benimde halsizlik var şuan çook acaip izmirde yaşamanın vermiş oldugu bunaltıcı bi ruh hali sıcaklar bastırdı malum 😀
PBC nuraymommy ay çok sevindim iyi haberlerini bekliyoruz inşallah sağlıcakla kucağına alırsın kuzum 😍