BurcuMusti3107 Benimde bat 7-8 Temmuz denk geliyor bende 3 gün değerlendirdim ama beklemek çok zor gerçekten benimde bir oğlum var ikinciyi düşünüyorum artık
BurcuMusti3107 060525 benim ilk gebeliğimde ilk olarak göğüs ucumdaki kahverengi kısım genişledi hatta böyle benek benek oldu başka bir belirtim olandı sonra reglime 2 gün hala test yaptın çıkmıştı sonra kasık batması hep uyku hali onları yaşadım