Petunyaela 060525 bende aynı durumdayım. Yeni evliyim ve ilk denememiz beklentimiz olacak. Bat 30 haziran. Ovülasyon ile yumurtlamayı çatlamayı hepsini değerlendirdim. Umarım Temmuz ayı bizim ayımız olur🥹🕊️
asil15 060525 benimde kurtaj sonrasi ilk regli olup denememdi inşallah tutmuştur inşallah bu sefer yarım kalmaz uygulama 4 temmuz gösteriyor
Cokistersengelerbence 060525 benim de bat 7 Temmuz ovülasyon testim dün pik oldu bugün de devam ediyor. Henüz çatlama olmadı💃
060525 Petunyaela ayy inşalllah yaa bende suan yumutlama sanırım değerlendiriyorum uygulamada farklı renk olan gün çatlamama mı oluyor oam gore onu da değerlendireyim🥹ilk deneme olucak ya bilemedim cokkk
060525 Mariam2 yaa yani bu haftayı iyi değerlendiriyorum diyelim bide afedersiniz sulu akıntı oluyor yani iyi gün mü🥲anlayamadım ovulasyon testim yokk test yapınca psikokojim bozuluyor yaa
Mariam2 060525 bu ara canm ben oyulason ilk defa kullandım ve fazla akıntı pik günde yaşadım kanda 97.9 çıkmıştı bende değerlendirdim ama 2 gün önce negatif
060525 Mariam2 o zaman fazla olan gün iyi gün çokk sağol yaa😌kısmette varsa olur allahın izniyle hepimiz mutlu olalım
Mariam2 060525 yok değilim canm 2 oğlum var eğer erken yapilirsa negatif çıkar zaten ama benim durumda yakın zamanda öğrenirim ovulasyon 7 gün yapmıştım ya çok erken yada gebelik yok
[silindi] asil15 benim de kürtaj sonrası ilk regliydi ama doktor 2 ay bekleyin demişti. 1-2 kere korunmasız oldu da onda bile korka korka oldu. Bat 4 , hamile olduğumu düşünmüyorum. Siz ne zaman ve kaç haftalıkken kürtaj oldunz
Mariam2 asil15 gitim üroloji doktora dedi ki herşeyi temiz büyük ihtimal 1 hafta içinde kum kendi dökülmüş