Feyyzaa Eslem2112  aynı anda yaptım bebetime ile bunu
Feyyzaa demirrleydi_ iki üç ay önce kimyasal yaşadım yine aynısı olur diye korkuyorum açıkçası biraz daha gecikme olursa öyle vereyim dedim
Eslem2112 Mariam2 çok geçmiş olsun iyiyim çok şükür canım misafirim vardı bugün gittiler sınava girdim berbat geçti
Eslem2112 Mariam2 hiç sorma ayaklarıma kara sular indi 😂bu aralar tatil planımız var eşimin okulu tatili şöyle bir iki gün tatil yapalım diyoruz o yine gidiyor müdür yardımcısı
Mariam2 Eslem2112 bizde gidemedik normalde yarın gidiyorduk ama hem izin alamadı haftyia kaldi hemde çucuklar hasta