Feyyzaa Regl günüm bugün bebetime erken gebelik yaptım ilk idrar değil yorumlar mısınız ? 
Sosyalbiri Feyyzaa benim de telefonum ıphone ama açamıyorum kızlar ben bu iCloud fotolarını. Bunu nasıl yapıcaz bir akıl verin🫣🥹
Feyyzaa demirrleydi_ Ya pembe rengi net görüyorum ama güvenilir mi test acaba bekleme yada kuruma değil
rabiayldrm Feyyzaa canım inşallah vardır dün yaptım pembeydi bi umut kan verdim negatif çıktı Bebetime a güvenim yok benim en iyisi kan vermek
demirrleydi_ Feyyzaa bence kan ver o zaman için rahatlar en azından testler çok kafa karıştırıcı oluyo bazıları yanlış sonuç veriyor
Mariam2 Feyyzaa ona güvenme inşallah vardı ama maalesef oyile çizgi banada çıktı ve negatif başka marka dene
Zeyneppp16 Feyyzaa awox kuruma bile çıkarmıyor diyorlar. Awoxta gördüm diğerinde de belli canım kan ver netleşsin var bence
Zisanince Var canım hadi hayırlı olsun Bende şüpheleniyorum kendimden 1 hafta olacak bugün bir dahaki hafta renk olmam gerek ama bel ağrısına duramıyorum 26 sonra yapıcam bende bakalım 🌸
Feyyzaa demirrleydi_ iki üç ay önce kimyasal yaşadım yine aynısı olur diye korkuyorum açıkçası biraz daha gecikme olursa öyle vereyim dedim
Feyyzaa Eslem2112  aynı anda yaptım bebetime ile bunu