Parek00 namazı ve duası var istiharenin. 2 rekat kılınır istediğiniz süreyi okuyabilirsiniz vakit namazında ki gibi şart yoktur şu dua okumalı diye. Niyet edip namaza başlayın, istihare için niyet edin ama, namaz bittikten sonra bu duayı okuyun
“Allâhümme innî estehîrüke bi-‘ılmike ve estakdirüke bi-kudretike ve es’elüke min fadlike’l-‘azîm. Fe-inneke takdiru ve lâ akdiru ve ta’lemü ve lâ a’lemü ve ente ‘allâmü’l-ğuyûb.
Allahümme in künte ta’lemu enne hâze’l-emre hayrun lî fî dînî ve me’îşetî ve ‘âkıbeti emrî fe yessirhü lî. Sümme bârik lî fîh. Ve in künte ta’lemü enne hâze’l-emre şerrun lî fî dînî ve me’îşetî ve ‘âkıbeti emrî, fa’srifhü ‘annî vasrifnî ‘anhü vakdir liye’l-hayra haysü kâne. Sümme ardınî bihî.”
Daha sonradan ne için yatmak istiyorsanız istihareye onu söyleyin. Ben uyumadan hemen önce kılmıştım ve sağ tarafıma yatıp uykuya geçene kadar hiç konuşmadım, toplamda 3 kere yattım ilk yattığım gece bir şey görmedim ikinci yattığım gece kendimi bembeyaz feracede görmüştüm üçüncü yatışımda da güneşimizi görmüştüm ☺️ ben çok farklı bir şeye niyet etmiştim yani daha o zaman hamile bile değildim tüp bebek tedavisine başlayacaktık ve iki hastane arasında kalmıştım. İstiharede yeşil ve beyaz hayra işarettir kırmızı ve siyah hayırsıza işarettir ama şöyle de bir şey var mesela uyandığımda iki hastane arasında kalmadım bir tanesini dile getirirken gönlüm o kadar ferahtı ki içim huzursuz değildi yani sadece renkler değil uyandığınız zaman gönlünüzdeki ferahlıktan da anlayabiliyorsunuz. Ben bu şekilde yattım istihareye ama isterseniz yine internetten araştırın veya bilen birine sorun yanlış yönlendirmek istemem💜