Benim ilk hamileliğim çok rahattı ne mide bulantısı, ne tiksinme vs. hiçbir şey yaşamamıştım ama bunda şu 4 5 gündür zorla bir şeyler yiyorum lokmalar ağzımda büyüyor, midem çok bulanıyor, öğürme istifra falan olmuyor ama aşırı derecede midem bulanıyor o kadar az besleniyorum ki, sırf vitamin olsun diye zorluyorum kendimi bir şeyler yemek için. Hamilelikten mi kaynaklı bu yoksa bu ara salgın varmış ishal kusma salgını, 4 ay önce yine yakalanmıştım bu salgına ve aynı böyle olmuştum midem bulandığı için bir şey yiyemiyordum acaba salgına falan mı yakalandım, bu hafta kontrole gidicez o zaman bi kan testi yaptırıcam. Dediğim gibi öncekinde böyle bir şey yaşamadığım için bu mide bulantıları böyle mi oluyor anlayamadım valla