Nidagul1 ayy insallah saglikla alirsin kucagina, bence de Erden hoca çok güven veriyor insana, bilgili olduğunu göstermek için şov yapmasına gerek yok ve çok sakin, hiç korkutucu bir dil kullanmiyor, geçen sekreter yeni gelen bir gebeye şuan hocalar çok dolu yeni gebe takibi almiyorlar dedi, şükrettim iyi ki ben Erdem hocaya baslayabilmisim diye