Söyle soyliyim kızlar 4 yıl önceki gebeligimde o kadar rahat ve stressizdiki 1 kez kan verdim doktorda 5 6 haftadan önce boşuna gelme stres olursun zaten hicbirseyde görmezsin düşeceği varsa bisey yapamiz demisti ve bende dinledim direk bebek ve kalp atışını duymuştum.nisan ayındaki dusukde ise çok stres ve panikdim kaç kez kan verdim hatırlamıyorum ve hep kötü düşündüm kötüyü çağırdım kötü oldu o yüzden kızlar iyi düşünün iyi olsun kanama olmadı sürece bence gidilmemeli şuan hamile kalırsam asla 6 7 haftadan önce gitmiycem yine aynısını kendime yapmiycam.onun yiycek ekmeği varsa her türlü geliyor hepimiz güzel haberler alalım inşallah