yildizz13 Biminikannesi benimde normalde Ekim 5 gibi gözüküyor ama doktor 20 ile 30 eylül arası alırız dedi 😊
oglussannesiiii gulnursn banada öyle dediler ama düşük protein kaçağım çıktığı için erkene alabilirler bu durumu belli olmaz dediler canım
melsaanne Bizimde 40. Hafta 7 ekimde doluyor ama ikinci doğumum yine sezaryen olacağı için ben 30 eylülde doğsun istiyorum doktorum da tamam derse🥹
Esmademir34 melsaanne 6ekimde benim doğumumda nasipse ama ilk doğumum olacagi icin erken olurmu bilmiyorum🌸
Annekuzusu06666 Biminikannesi bennn🤣normalde uygulamaya göre ekim 10 ama benimki sezeryan yani allah izin verirse eylül 25 dedi doktor
prensesannesi-01 Biminikannesi Ekim’de görünüyor inseAllah. Ekim ayi nasil olur sizce kızlar yazlık yarım kol degilde ince uzun kol mevsimlik vs mi giydirceZ. inseAllah Rabbim nasip etsin o günleri Amin
curlyanne reyhan03K şimdiden sezaryene nasıl karar verildi peki? Benim de 10 ekim ama biz doktorla doğum şeklini konuşmadık
Annekuzusu06666 curlyanne senin ilk doğumunsa ondandır benim ikinci ilki de sezeryan mesela bizimde 10 ekim gösteriyor ama doktor 26 eylül diyor allah izin verirse