Bende 5 yıllık evliyim ilk aylardan itibaren çocuk istemi vardı günüm gelmeden test yapardım emin olamaz kan verirdim hatta.. tedavi olmadım ama çok doktora gittim nedir ne değildir diye.. pcos ve yarım rahimli olduğumu öğrendim rahim filminde.. ilk yıl çok kafana takıp üzülürdüm ama sonra işe başladım kafamdan attım resmen.. 3 ay önce ilk defa yumurta geliştirici kullanıp aşılama olcaktım yumurtam gelişmedi doktorumda şaşırdı ve üzerine 1,5 ay adet olamadım.. test bile yapmadım o kadar aklıma gelmiyor hamile olmak. Doktor adet söktürücü yazıyım test yap dedi negatif çıktı zaten ama hafiften belirim olunca ben ilaç almadım adet olmayı bekledim.. ondan 2 ay sonra benm iş arkadaşımın önerisi ile aldığım takviye ilacını kullandım vitamin ve tek taraflı kasık ağrım olduğunda da yumurtlama testi yaptım pik çıktı. O gün ve ertesi günü değerlendirdim ve ilişki sonrası bende ayağımı yukarda beklettim.. bat 3 haziran ve ben 1 haziranda içime doğdu sanki test yaptım ve pozitif çıktı.. kan verdiğimde de pozitif çıkınca öylece kala kaldım inanamadım hala bazen unutuyorum ve cuma günü kalp atışını duyunca ikna oldum hamile olduğuma. Rabbim isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu. Benmkide tüp bebek öncesi doğal mucize oldu