Merhaba bende 5 yıllık evliyim ve pcos var. Çok tedavi gördüm yanlış doktorlara gittim. Adetim düzenli olmuyordu 1 yıl boyunca kesintisiz hayıt tohumu içtim. Adetim düzene bindi. Çatlatma tedavisi olmuştum kimyasalla sonuçlanmıştı. Aşılamaya gittim doktor aşılama yapacaktı toxsoplazma çıktı 8 ay da onu bekledim. Ramazan bayramında kuzenimle görüştüm hamileydi sürpriz oldu bize dedi. Nasıl yani dedim bir şey kullandın mı diye sordum. Onda da pcos varmış tedavileri bırakmış olmayınca, ibrahim sarçoğlunun kürünü yapmış. Testeredişli aslan pençesi diye bir ot varmış onu kullanmış. Bende araştırdım hemen kullanmaya başladım. 21 gün kullanıp ara veriyorsun. Bende yaptım haziranın 9′unda da aşılama tedavisine başlayacaktım. Hiçbir belirtim yoktu. Spora gidiyordum. Halsizlik çok vardı bir de unutkanlığım vardı. Kan vermeye gittim. İçim rahat etsin diye beta verdim birde. Sonuç iki gün sonra çıktı bende unutmuştum. Aklıma geldi girdim baktım ki 1 aylık hamileyim 🥹 Rabbim tüm isteyenlere versin nasip etsin inşallah. Hep adet olacak gibiydim. Bugün yarın diyerek 3 gün geçmişti. Rabbim nasip etti çok şükür aşılamaya gerek kalmadı 🥺🤲🏻