Bayanulu iyi günler dilerim.Umarım bebeğinizi sağlıcakla kucağınıza almışsınızdır.Sizin yaşadığınız durumu şu an bende yaşıyorum detaylı ultrason da bebeğimin kalbinde parlaklık görüldü.Fetal eko yaptırsam mı karar veremedim.Siz yaptırdınız mı acaba
Bebeğiniz sağlıklı de mi?
Müsaitseniz ve cevap yazarsanız çok mutlu olurum.