Aylinannesi 22.haftada Detaylı ultrasonda bebeğin kalbinde parlaklık cıktı dr bidaki kontrole kadar geçer demişti ama geçen gün gittim 31 haftalığım suan hala duruyodu bi sıkıntı olurmu aynı durumda olan varmı 🙄
Glcnhsyn Aylinannesi aynı şekilde bende 23 de ayrintilida çıktı banada aynısı. Dendi geçer diye suan 33 haftaya giricem yarın hala geçmemiş bende burda bekliyim bir bilen varsa 3 gün önce gttm de bende hala ultrason da parlaklığı gördüm
Seddda Aylinannesi babada doktor aynı şekilde dedi 2 tane var hemen hemen her bebekte var korkulacak bir şey değil hamişelikte geçer geçmezse doğumdan sonra geçiyormuş doktor boşuna kafana takma bişey değil dedi
Sevaltanem Aylinannesi benim de aynı hafta da hem kalp te parlak alan hem beyinde kist göründü taramam da hiç risk olmamasına rağmen iki bulgu olunca amniyosentez dedi doktorum iki kere ayrıntılı ultrasona girdim kalp için ili ayrı profesöre gittim ikisi de hiç birşwy yok bunlar geçecek bebeğin sağlıklı dediler amniyosentezden vazgeçtim doktorum bile kararım karşısın da şaşırdı ve şuna 34 haftadayım hem kistler hem parlaklık geçti şakın kafana takma fetal eko çektir birşey çıkmazsa Allah’ın izni ile hiç birşey olmaz dua et
Aylin1987 Aylinannesi. Bende 25.haftamdayim. Ayrintili ultrasona girmemistim. Bugun kontrolum vardi. Doktor kalpte parlaklik var dedi. Diger testleri yaptirmadigin icin birsey diyemiyorum ama . bu tek bulgu onemli degil sknti yapma dedi. Normalde hastalarima soylemiyorum bile endise yapmasinlar diye ama baska bi doktora gidildiginde aa kendi doktorum gormedi mi dikkat etmedi mi gibi dusunceler oluyor o yuzden soyluyorum dedi. Ama yine de uzuldum . hastaneye bebegimi gorecegim icin sevincle gitmisken buruk bi sekilde geri dondum
Aylinannesi Glcnhsyn ikili test oldun mu ne dediler ? Bende merak ediyorum bi problem olurmu ki ne bu parlaklık down send 4 özelkten biriymiş tek basına bi önemi yok gerekirse doğumdan sonra bebeği kardiyolojiye göndeririz dedi .bilen varsa yardımcı olsu lütfen 🙏🏻
Glcnhsyn Aylinannesi ikili.test yaptrmadim ben bunuda yaptrmiycaktim ama doktor bu önemli oluşabilecek hastalıkları önceden görmemiz için ddi o yüzden yptrdm banada aynı şekilde dedi
ghost35 Bnmkinde de cıktı kalpte parlaklık ayrıca kordonda tek arter yanı damarlardan biri eksık cıktı. Tek bulgu rısk degıl ama ıkı bulgu olursa down sendromu rıskı artıyo dedıler. Kalp ıcın cocuk kardıyologuba gozuktun fetal eko yapıldı. Bebegın kalbıne baktı doktor herhangı bı skıntısı yok parlaklık bebeklerın cogunda goeukur dogana kdr gecer yDa doğduktan sonra gecer merak etmeyn down oldugunu sanmıyoeum dedi zaten ıkılı taramamızda cok iyi cıkmıstı tbi haftamz ılerledıkten sonra tekrae detaylı ultrasona girdik durumumuzdan dolayı cok sukur parlaklık gecmıs dedı doktor kordondaki damar eksıklıgı tabı hala duruyo ama gelışimi gayet iyi oldugu ıcınhrhangi bi risk yok onemlı olan organlarınıb gelısımı dedı doktorumz. Doğduktan sonra tekrar kardıyologa götürcm ama mutlaka içinizi ferah tutun. Buarada sizin doktorunuz fetal eko yaptırmanızı soylemedı mi
Aylinannesi ghost35 insallah o sorunda çözülür Allah size bağışlasın miniği. Yoo bana hiç öyle bişey demedi 🙄 ben 40 farklı dr a gitmek zorunda kaldığım için 😒 İkili testimde temiz demişti baska bi dr şimdi gittiğim dr a göstericem sonucları nolur nolmaz diye
Turgutbebek ghost35 bende de kalpte parlaklık, aynen kordonda tıkanıklık ve böbrekte genişleme var . Fetal ekoya iki kere gittim geçmemişti doktor doğumdan sonra gel dedi eko için. Veren Allah vardır bir sebebi rabbim hayra cikartsin
Cagladerin ghost35 benimde kalpte parlama çıktı. Şuan durumunuz nedir geçer deniyor birde dowm deniyor kafalar karışıyor
Beyza12345 Turgutbebek canım merhaba acaba nasıl oldu doğumunuz sıkıntı var mj bebesi iz de aynı şeyler. Biz dede var da
Aylinannesi Sevaltanem çok sevindim çok şükür🙏🏻 Bana fetal eko filan hiçbişey söylemediler hatta geçen ay gittiğim dr geçmiş dedi sevindim geçen hafta başka dr a gittim geçmemiş dedi gördüm bende ne diyim insallah geçer sağlıkla kucağımıza alırız bu yeni dr iyi ona söylicem teşekkür ederim
Anne_Son İlk hamileliğimde bana da demişti doktor kalpte parlaklık bar ama geçecek diye geçti de çok şükür korkmayın geçiyor
Aylinannesi Glcnhsyn iyiki yaptırmışsın aynen önemli bunlar. Geçmiş mi peki bidaha nezaman gidiceksin kontrole
mucizelermom Glcnhsyn arkadaşın ayrıntılı ultrasonunda da çıktılar bu konularda uzman profesöre gittiler. ilk dönemler de kanama geçirdiğinin için bebek o kanı yutmuş ve daha atamamış dedi.Ilerleyen zamanlarda kaybolur hiç de korkulacak bişey yok dedi. nitekim de bebek sapasağlam doğdu
tugba_kck_1987 Benim ayrıntılı ultrasondada kalpte parlaklık çıktı 21.ci haftada gittiğimde ama perinatolog bana bunu güzelce izah etti hiç korkma o doğana kadar geçer kafana takma çoğu bebeklerde görünüyo dedi ve gittiğim doktor gerçekte işinde en iyisi kolay kolay boş konuşmaz yaniltmaz güvendim bende inşallah dediği gibi olur
Aylinannesi Aylin1987 hmm ikili test yaptırmadın sanırım 😑 ultrasonda bebek iyi diyosa kafana takma gerçi ister istemez insan düşünüyo üzülüyo ama herkese aynı şeyleri demişler bak geçer diye bende öyle umuyorum geçicek insallah hepimizin
Aylin1987 Aylinannesi hicbir testi yaptirmadim. Ne olursa olsun o benim bebegim ve kabulum dedim. Ama doktor kalpte parlaklik deyince uzuldum. Yani annelik ic gudusu sanirim kendimi suclu hissediyorum. Acaba bi hatam mi oldu. Benden kaynakli bir sorun mu. Bebegim icin yapabilecegim birsey olsa keske
Aylinannesi Aylin1987 hayır tabiki biz ne yapabiliriz ki elimizden geldiğince iyi bakıyoruz besleniyoruz vs gerisi Allahın takdiri öyle düşünüp kendini üzme az önce bi haber okudum bebeğin beyni gelişmemiş su doluymuş kesinlikle yaşamaz alın demiş dr ama annesi aldırmamıs ve suan sağlıklıymış ..duanı esirgeme yapman gerekenleri yap gerisini Allaha bırak 🙏🏻
Aylin1987 Aylinannesi sagol canim Allah razi olsun. Sen benden hafta olarak ondesin. Haberleselim insallah . parlaklik kaybolursa fln