Dmttthemum Ozyy1 ve çok yok ben öğretmenim mesela bugüne kadar sadece bir tane ırmak isimli öğrencim oldu
Acelya11 Han biraz erkeksilik katıyor, sade Aslı harika Aslılar ağır başlımoluyor günümüz uyduruk isimlerdende değil
T-aksoy Acelya11 evet bende öyle düşünüyorum. Aslı diye tanıdıklarım var gayet aklı başında oturaklı insanlar