Berika23 ben 20 Mayısda iğneyi vurdum 21 de sadece birkez ilişki oldu 1 Haziran’da mide ekşimesi başladı bnde snra midemi usutmeye falan vurdum mide koruyu ilaca baslayacakdim 4 Haziran’da bı test yapimde öyle baslim dedim 4 Haziran’da aç karnima test yaptım biri silik biri tam cikdi inanmadim kimseye demedim 5 Haziran tok karnima test yaptım yine öyle cikdi heryerden arastrma yaptım bazen iğnenin etkisi ile test yaniltabiliyormus ona vurdum takı bayram günü kan verene kadar bayramda kan verdim 7 Haziran’da doktorum nobetciydi ona gittim kana baktı evet gebesin ama bu normal gebelik yalancı gebelik bilemeyiz dedi ultrasyonla baktı rahim kalınlaşması da var çok güzel dedi en kısa zamnda polikinligime gel dedi 20 Haziran’da gittim alt muane ile herseyimizi gördü kalp atışımizi falan 🥰🥰 ama aşılamalarda kalp atışı durma olasılığı oluyormuş ondan çok korkuyorum