S-e-g Gonalf 900 iğne var bugün son yarın yumurta kontrolüm var çok fazla kaşık ağrısıyla göğüs hassasiyeti yaptı birde mide bulantılarım oluyor normal mi
Necla3313 Berika23 bende birşey hissetmiyorum geçen defa kulandığımda kasık ağrılarım çok olmuştu testi 4 temuzda yapmayı duşunuyorum tabi sabrede bilirsem😁
Necla3313 Berika23 bende ikinci denemem ama geçen ay aşılamada oldum tutmadı bu seferde iğne tek oldum oda fazla büyüyen yumurtam var bakalım nasip
Serap04 Berika23 benim ilkinde 19 ve 18 di yumurtam tutmadi 2. De 19 du bir yumurtam vardı o tuttu stres yapma canım