Evremmmerve Kızlar üniversite hastanesinden doğum yapan varmı hangi doktora oldunuz memnun kaldınız mı?
Slamsl Evremmmerve Neslihan Bayramoğlu tepe çok övüyorlar ama randevu bulunmuyor maalesef . Bende son 15 günüm kaldı randevu bulamiyorum
Slamsl Evremmmerve doğuma kendisi giriyor 2. Sezeryanm olucak inşallah ben çok memnunum çok ilgili bir doktor
Ben-Hurem-Sultan Slamsl merhaba Bende şehir hastanesinde takipliyim de şimdiye kadar doktorum erkan hocaydı salı günü randevum var bende serhat hocaya aldım. Nasıl biri eş içeriye alıyor mu? Birde doğuma nasıl kendisi giriyor?
Slamsl Ben-Hurem-Sultan 2. Sezeryanim kendisi gireceğini söyledi . Mesai saati dışında randevu alınca eşiniz de içeri alıyorlar
Ben-Hurem-Sultan Slamsl ya çok çok iyi. Kendi Doktor’un girmesi buna çok sevindim 😊 siz kaç haftalıksınız?
Slamsl Ben-Hurem-Sultan siz kaç haftaliksiniz evet çok iyi bir doktor özel hastanedeki doktordan hiçbir farkı yok verdiği bilgiler ve kendi bilgisi dahilinde
Ben-Hurem-Sultan Slamsl aynen öyle. Bizde bugün 27 haftalık olduk 😊 3 hafta sonra gel dedi bize bakalım nasıl olacakk
melikegkbltt__ Evremmmerve evet görümcem orada doğum yapmıştı çok memnun olduğunu belirtiyordu ama doktoru erkekti,şimdi pek hatırlayamıyorum ismini🤷🏻♀️🤔