birdilektut15 teşekkür ederim kilom normaldi 78 79 la girdim doğuma bebeğim kanala giremedi karnıma falan bastırdılar cıksın diye alttan dikişim vardı sonra vakumla cektiler çocuğun kafasını doğum esnasında havasız kaldı bebeğim bana hava taktılar antalabilcem güzel bi doğumum olmadı malesef travma yarattı bende sonunda kavustuk ama bebeğimle 2 aylık olduk bile 😊