Lila Assda karbonatlı su icin yarim cay bardagina cay kaşığının ucu ile karbonat atıp iyice eridikten sonra icin ise yararsa dualarınızda olayım
minigin_annesi Duyguanneoluyor kuzu degisiyo yaaa simdi bu gun belli olucak ne zaman gosteriyor bebegin gelisimine goredir her halde😂
Polo Assda 7/15 nisan arası Adet tarihime göre 15i ama bebeğin önde gitmesine göre 7-8 😀 Erkek bebekler geç gelir diolar ve dr tarihte vermedi . Bekliyorum oğlumu sabır ve sabırsızlıkla 💙
Kuzusarmasi Aybukeshn benim 30+2 canım benimde nisan sonu gibi görünüyor ama belli değil henüz sezeryan olacağım için birkaçgün erken olabilir 🥰
Roseyaman Bende 32 haftalık oldum.ikinci gebelik ilk sezeryan oldu ama bunda normal deneyecem inş.o yüzden tarih belli değil nisanın ilk haftasına kadar bekleyeceğiz.hayırlısı artık🙏
minigin_annesi Kubra_41 30+5 gunluk kilosu az cikti 1468gr boyu 41cm bas gelisidir yonunu degistirmis cok sukur🙏insallah normal dogumu bekliyorum kuzum...dua edin bebegim kilo alsin yaa😥😥😥