BMH Assda 30+2 olduk biz de ikinci hamileliğim bu ilki sezaryen doğum olduğu için bu da sezaryen olacak büyük ihtimalle ilki gibi 38haftalıkken falan alırsa 13-14nisana denk geliyor hayırlısı bakalım
Aylinannesi Yani sonucta 38 39 a kadar beklesek nolurki normal doğuma gidip sezeryan olanlarda var .. mesela ben 11 nisan da doğdum kızımda o zaman doğsun istiyorum belki olmazmı öyle 🙈😊
Aylinannesi Kris sezeryan olucam zaten ama bana 1 nisan tarihini verdi 37+3 oluyo ozaman da yinede erken değil mi işte 38 i tamamlasa bari neyse gidince söyliyiö bari içime dert oldu saol 😊
Scarlett 38.haftada sezaryen dedi doktor doğru hesaplıyorsam 12 nisandan sonra ne zamana gün verirse doktor. Şuan 30+5 haftalığız