Kızlar yarın doktora gidicem zaten ona sorcam ama göğüs arası ve alt kısmı çok fena pişik gibi oldu . duşa girdim hiç fayda etmedi. pişik gibi mi soyulma gibi mi anlamadım bu durumu yaşayan var mı hangi kremleri kullanıyorsunuz. En azından evde varsa şimdi sürsem fikri olan yazsın lütfen uyutmuyor kaşıntıdan.