glnhl_34 3_bebelianne regil ağrısı gibi ağrı ,rahim toparlanıyor diye ağrı oluyormuş bebek emdikce rahim kendini toparlıyor aşırı ağrın oluncs bi iğne yapiyorlar ağrı falan kalmıyor
Mlskz Bende cok korkuyorum, en cokta ameliyatdan sonra olan agrilardan Bana canimdan can gidicekmis gibi geliyor Benimde ilk dogumum olucak, o yüzden cok huzursuzum Insanlar sürekli cocugunu emziremiceksin, kucagina alamicaksin diyolar 😔
glnhl_34 Mlskz insanlari cidden anlamak zor nasıl emziremiyoruz gayette emziriyoruz Normal doğum yapıp alttan tonlarca dikisli olan insanlar da var yani hersey vajinal doğum oluncami rahat ! Hiç korkma dönüp bana yazıcaksn ki dediğin kadar rahatmış sürekli saten ağrı kesici antibiyotik o bu derken bi hakmışsın ayaktasin
glnhl_34 Esnef evet aynı yerden kesi Benm için de iyi oldu ilk seseryanda de yapıştırmaydı bu ikinicide tel olmuş
Esnef glnhl_34 farkı nedir acaba bnmde ilki varla yok arası hic belli değil sizin şuan belli dikiş yeri devlette rast gele dikim oluyo falan dşye okudum persembe de dr bana gun vercek bnde devlet takipliyim çok korktum dikiş kotu olur goze carpar diye
glnhl_34 cennet_e asla kimsenin dediğini takma size tüm samimiyetimle söylüyorum asla ama asla korkulucak değil senin psikolojin çok önemli 10 dakika da bebeğin geliyor yanına sende yarim saate çıkmış oluyorsun alsa kendini korkutma kimseyide dinleme
cennet_e glnhl_34 Çok teşekkürler benim biraz sıkıntılı ya miyom var 2 tane onlarda alınacak bilmiyorum inşallah herşey yolunda gider çok teşekkürler 🌺🌺
Temmuz16 glnhl_34 yorumlarınızı okudukça içim o kadar rahatladı ki 14 temmuzda sezeryan günüm alındı ve hastaneye gidince elim ayağım titriyor terliyorum korkuyorum stresi nasıl yöneteceğimi bilmiyorum ama bu şekilde olumlu yazışmaları görünce insan bi nebze rahatlıyor 🙂
Drya_ glnhl_34 Allahim saglikla buyutmeyi nasip etsin insallah darisi bizim basimiza 🙏🏻🌸 pazartesi gunu sezaryan olcam bende spinal anestezi, doktorum sondayı ameliyathanede uyusturduktan sonra takildigini soyledi fakat cikarirken ne zaman cikariyorlar hep bunu sorguluyorum 😅 bi de o belden yapilma durumu beni de ürkütüyor ablam da hissetmedigini soyluyor çoğunlukla okudugum yorumlarda da herkes aynisini yaziyor insallah ben de hissetmem 🥺
Yodik Temmuz16 benimde 18 Temmuzda sezeryana günüm verildi aynı şeyleri fazlaca yaşıyorum hastane kapısından adım attığım an nabzımı kulaklarımda hissediyorum
Havva578 Temmuz16 sonda en kolayı cnm hiç korkma sondadan sondadan herkez bı korkuyor ama hiç zorluğu yok sondanin çok basit bişey
Drya_ cennet_e kayinvalidem de bana aynilarini soyledi normal dogumla kafayi bozdu kadin ne haddineyse ki surda iki gun sonra sezaryan olucam. Hic takilma ablam yengem tum kuzenlerim sezaryan oldu ve hepsinin kolaylikla gecti eskiler daha cok normali savunuyorlar. Sanki normalde kesmek zorunda kalmayacaklar tek sezaryanda bicak altina yatiyoruz… yok sütüm gelmezmis hemen yok hastaneden hemen cikamazmisim gibi laflar bi hamileye edilmeyecek cahilce laflar hepsi yalan. Cevremde sezaryan olan kim varsa sütü de geldi hemen 2-3 güne toparladılar da kulak asma 🌸
3_bebelianne Drya_ benimkide takmış iki normal doğumun var kestircenmi kendini diyor hadsiz ona kaldı sanki ikinci doğum zor geçmişti biliyor saçma sapan konuşuyor ikinci mamala büyüdü bundada sütün gelmez vesaire cahil aklıyla kimse kimseye bencede kulak asmamalı doğum anne ve bebek faydasına olmalı👏 çevremdeki herkes neredeyse sezeryan oldu ve iki günde toparlandılar
cennet_e Drya_ sorma ya çevremdekiler emin misin bak iyi düşün ben zaten mecburi oluyorum 2 tane miyom var bende onlarda alınacak o sırada büyük oldukları için ama çevrem işte destek olucaklarına iyice modumu düşürdüler çok teşekkürler 🌺🌺
Leyla2425 Drya_ 24 gün önce sezeryan olan biri olarak söylüyorum ilk günden beri ayaktayım asla yatmadım hiç ağrım olmadı sütüm hemen geldi ameliyat çok güzel geçti kensinlikle korkulacak bir durum değil ki sezeryan bn istedim ona rağmen sezeryan günü korkudan ameliyata girene kadar ağladım hepsi o kadar gereksizmiş ki çok güzel geçti süreç rabbim herkese böyle kolaylık versin inşallah 🙏
Drya_ 3_bebelianne ayni iste hadsizler gercekten sinir oluyorum boyle karisilmasina, kulak asmamak da elde degil ki iste duymazdan geliversek.. insallah diyorum kizi da var kendi kizinda da gorecem ceksin yasasin aynilari etme bulma dunyasi. O kadar cok gerdi ki beni bu mevzularda ve hamilelik surecimde hakkimi gram helal etmeyeceğim. Bir de cahil desem okumus egitimli insan ama okumuş cahil demek daha dogru olacak
Yodik glnhl_34 doğum korkusundan uykuları kaçan biri olarak yazıyorum sizden Allah razı olsun insan şu günlerde güzel şeyler duymaya öyle açki , ilaç gibi geldiniz. Herkesin kesinlikle aynı olmaz ama kötü deneyimi olanlar öyle çok yazıp insanı korkutuyolar ki kendileri yaşamışlar anlamaları gerekir aslında bu dönemde insan herşeyden etkileniyor korkuyor inat gibi bin beter anlatıyolar. Şuan sizin yazdıklarınız içime su serpti Allah ne muradınız varsa versin sağlıcakla kalın
Temmuz16 Yodik bende aynıyım ama normali hiç düşünemezdim sanırım bu panikle illaki çıkacaklar bi şekilde 😊
Drya_ cennet_e ah ahh.. bir de mecburi oluyormussun ne garip insanlar var ya gerçekten hic takma hic kolaylikla atlatacagiz insallah Allahim bi kolaylik verir 🙏🏻
Ezgikartl Merhaba bende sabah sezeryanla doğum yapıcam inşallah dediğiniz gibi kolaylıkla geçer içime su serptiniz her biriniz güzel yorumlarınızla 🫠🥰
Leyla2425 seydabal_60 bnde 24 gün önce oldum korkudan ağlayarak girdim ama aksine herşey o kadar güzel geçti ki ilk günden beri ayaktayım hiç ağrım sızım olmadı ve süreci yalnız sadece eşimle atlattım
Drya_ Leyla2425 ayy cok sevindim guzel gecmesine zorlu sureci atlatmissiniz, darisi basimiza insallah 🙏🏻🌸