cennet_e kayinvalidem de bana aynilarini soyledi normal dogumla kafayi bozdu kadin ne haddineyse ki surda iki gun sonra sezaryan olucam. Hic takilma ablam yengem tum kuzenlerim sezaryan oldu ve hepsinin kolaylikla gecti eskiler daha cok normali savunuyorlar. Sanki normalde kesmek zorunda kalmayacaklar tek sezaryanda bicak altina yatiyoruz… yok sütüm gelmezmis hemen yok hastaneden hemen cikamazmisim gibi laflar bi hamileye edilmeyecek cahilce laflar hepsi yalan. Cevremde sezaryan olan kim varsa sütü de geldi hemen 2-3 güne toparladılar da kulak asma 🌸