Ebrcmal Merhabalar, kendi hikayemden bahsetmek istiyorum 19 gun once 2bucuk hafta gerilikle dogum yaptim 36+6 gunlukken ilk dogumum sezaryen oldugu icin 2.dogumum da o sekilde oldu. 32.hafta itibariyle gerilik basladi 1hafta,1bucuk hafta derken 2bucuk haftaya kadar gerilik oldu. Ayni sekilde haftada 1 kontrole cagirdilar, 3 gunde 1 nst’ye girdim. Hareketlerinde azalma hissedersem hemen hastaneye gelmem de soylendi. 2 saatte 1 tek bir hareket yeterli demisti doktorum. Hareket takibi yapmami ozellikle istedi. Ben cok uzuldum, cok stres yaptim doktorum gerilik oldugu icin dogum sonrasi kuvez sureci vs olabilir ihtimallerinden de bahsetmisti ama cok sukur korkulan hicbir seyi yasamadik. 36+6 gunlukken 34+5 gunuyle uyumlu 2420gr, 44cm dogdu kizim cok sukur kuveze girmedi hastaneden birlikte taburcu olduk. Hic stres yapmayin, hamileliginizin son gunlerini kendinize zehir etmeyin. Anne karninda gelisemiyorsa dogduktan sonra hizlica toparliyorlar hic endiselenmeyin. Ben bununla alakli onlarca post okudum, bircok ayni durumu yasayan anneyle konustum, cok arastirdim. Her zaman olumlu geri donusler aldim, saglikla gelsin insallah bebeginiz ❤️
@History5