Ebrcmal canım hiç üzülme biz ilk gittiğimizde gerilik 2 haftaydı sonra 3e çıktı doktorum da bizi tekrar perinatolojiye yönlendirmişti bir sorun mu var diye. Çok şükür ki çok iyi bir doçente denk gelmiştik gelişim geriliğinin olduğunu ve daha sık kontrol edilmem gerektiğini söylemişti. Bunların dışında KESİNLİKLE AKSATMADAN yapmam gereken şeyleri de söylemişti. Bunlar günlük kesinlikle 3 bardak süt içmek, bol peynir, yoğurt, kaşar gibi ürünleri tüketmek, ne hiç bir ana ne de ara öğünü atlamamak, ara öğünlerde ceviz, fındık, fıstık gibi kuruyemişler ve meyve tüketmem gerektiği, her öğlen öğününde mutlaka bir porsiyon sebze yemek, ara öğünlerle ana öğünler arasında 2 saat olması gerektiği, vitaminlerimi kesinlikle aksatmamam gerektiği biterse gerekirse nöbetçi eczaneden bile almam gerektiği ( ben imom kullanmıştım multivatmin,bebeğin gelişimi açısından çok önemliymiş ama hala var mı bilmiyorum ben doğum yapalı çok oldu) ve en önemlisi yemek mi yedin yatacaksın, gününün çoğunu uzanarak geçireceksin çok oturmayacaksın bile. Ben bunlara daha çok dikkat ettim ve ilk doktor kontrolünde aradaki fark 2 haftaya düşmüştü sonra 10 gün en son da 6 gündü bebeğim 3 günde bir 200-250 gram almaya başlamıştı 37+4 de doğurdum. Şimdi oğlum 17 Temmuzda 6 olacak 👶🏻🌺