Sydnr58 3 hamileliğimde birbirinden farklı geçiyor işte 😁
3melekannesiyim Allah yardımcınız olsun :)
hhb53 ben görmedim ama doktor 12. haftada kız dedi 16. haftada erkek olduğunu öğrendim
Sydnr58 amin sağolun ❤️❤️
hhb53 PEEHH ben kız diye doğuma gırdım erkek bebek çıktı 🤣🤣
Zezeyyuu hahah buna daha çok şaşırıyorum 😅 güzel sürpriz
cerennnkk Allah’ım yarın doktora gıdıcem 19 a giricem inşallah banada erkek der amiinnn💙🤭🤭
Pelinak kız diyen devlet hastanesi miydi
Asklim hayır özel hastane