Ebru411 hhb53 banada buradaki nubtan iyi anlayanlar erkek dedi 15+3 doktor direk kız dedi pazartesi 18 haftama giricem merakla bekliyorum acaba degisirmi diye hisllerim erkek diyor bakalım nasip🌸
hhb53 Ebru411 banada herkes erkek diyor diğer belirtilerimde erkek o yüzden değişecek mi merak ediyorum bende
EsoMom_ hhb53 12. Haftada kız dediler 16. Haftada erkek dediler bende şimdi detaylıyı bekliyorum prda emin olurum diye
Pelinak EsoMom_ bende öyleydim ilk başta kızıda duyunca kendimi çok alıştırmıştım hayır ya kızdı ama diye birkaç gün devam ettim oğlum şuan 5,5 yaşında 😂
EsoMom_ Pelinak ay ben detaylıyı görene kadar hiç bi cinsiyete inanmam daha 😆😆😆 burdaki tüm tahminciler iyi bilenler bile kız demişti beynim yandı artık 😆😆😆
Otuzarti3 hhb53 Yani geriden geliyordu normalde bir hafta ondan hep ona göre gittim 14+6 yani ama bugün gittim 15+6 çıktı yani sat’a göre oldu
Sarees hhb53 bacak arası 3 çizgi varsa %99.9 kız , gözlerimle gördüm doktor söylemedi direkt gördüm kız dedim evet dedi 😅😅 değişme ihtimali yok bence ama cihaza da bağlı tabi ne kadar net gösteriyor acaba ben çok net gördüm perinatoloji cihazında
Sydnr58 3melekannesiyim kızımda çok zor bir hamilelik geçirdim bunda ise tam tersi herşeyiyle çok farklı belki o yüzden öyle hissettim bilemiyorum sağlıklı olsun da
3melekannesiyim Sydnr58 bnde iki hamilelik geçirdim ikiside farklıydı ikiside kızdı buda farklı 😁 ama cinsiyeti belli değil bakalım