Ftm2025 Aassssyyy benim kızımın ismi inci değerli kıymetli nadir bulanan gibi anlamları var çok hoş klasik bir isim öyle geliyor bana
Ben-Hurem-Sultan Aassssyyy Ayy bizdee sanırımmm Eylül Ela koyacağız 🥰 yani daha belli değil ama bu zamana kadar eşime sunduğum isimlere hep bi şey buldu buna ses etmedi. Benimde hem kulağıma hoş geliyor hem söylemesi güzel 😍💓
Aassssyyy Ben-Hurem-Sultan Bizde yeni öğrendik cinsiyeti Duru ve Umay düşündük ama Umayın anlamı güzel değilmiş maalesef
Nursemom90 İçime sinen benim kızımın adı bu olmalı dediğim bir isim bulamadım bende çocuk yedi aya yaklaştı 😒 herkes inci koyuyor bu ara
Anneyimmmben Nursemom90 ay canım senin ki 7 aya yaklaşmış ben 38 haftaligim hala bulamadık😂😂 ada ela doğa bade elmas hangisi olsun ya
AysuPolat Nursemom90 28 haftalık olduk bizde yeni isim koyduk şükür. ALYA NEFES KOYDUK SAĞLIKLI Gelsin güzel kızım
Kubrans Aassssyyy evet umayın anlamını ben de beğenmedim o sebeple koymak istemiyorum bazı yetlerde de caiz olmadığı yazıyor haklısınız
Burcuuse Cemre koyacz biz 🌸 bunun dışında Defne, Beren, Eda, sena gibi isimlerde düşünüyorduk ama Cemre seçtik biz 👍 isim analizlerinden anladığım kadarıyla hırslı falan oluyorlar onun dışında hiç tanımadım Cemre diye birini
minigimherseyim_ Burcuuse cemrenin anlamına da uygun değil derler genelde ama bence çok beğeniyordum yoksa
Patiseverana Aassssyyy benim de kızım olcak inşallah 😃 ismi Serra, anlamı genişlik kolaylık bereket demek ismiyle gelsin inşallah 🌺
prenseslerblogg Aassssyyy benim kızımın ismi Mihrimah 💕 onun dışında Azra,Erva,Sare,Yüsra,Hafsa sevdiğim isimlerdendir 🙂