MervEslinArden bende 7 aylıkken böyle bir durum yaşadım erken doğum riski vardı sancı çıkıyordu nst de hastanede yattım ciğer geliştirici ve doğum başlamasın açılma olmasın diye iğneler yapıldı ilaçlar verdiler ve ben 9 aylık olduğumda normal doğum yapamadım 3 gün doğum sancısı çektim ama açılmam olmadı en son bebek ve ben kötüleşince sezeryana aldılar 😒