Kbr-cnbrc vallahi korka korka idare etmeye çalışıyorum derdim kuvez olmadan uğraşmadan bebeğimi alıp eve dönmek. Bulunduğum yerde kuvez yok o yüzden çok tedirginim. 26. Haftadan beri yine gerçekten iyi dayandım. 2 haftacik daha dayansak tamamdır. Hatta 12 gün daha dayansa rahatım ha gayret diyorum ama beden yorgunluğunu geçtim psikolojik olarak beni çok yordu bu süreç. Sırf bebeğim kilo alsin biraz daha diye bir şeyler yiyorum bütün hayat baglantimi kopardım resmen. Ama biz güçlü anneleriz başaracağız ben inanıyorum 🥰