beydossss Kızlar ikinci ödeme 27 Haziran gözüküyor benim uygulamadan baktım sizler de kontrol edin canlaaarrrr 😘
myangelson beydossss Şubat’ta doğum yaptım 3 Mayıs’ta başvuru yapmıştım uygulamada falan gözükmüyor hiç ödeme oluşmamıştır gibi bir şey yazıyor 😩 süt parasını da alamadım 🤷🏻♀️
myangelson kurkmantosuzmadonna bir gelse bende bir sürü yer hazırladım da hangisine gidecek bakalım 😂😂
Zeyhiraa myangelson süt parasını çalısıyorsanız siz kendi e devletinizden yoksa eşinizin e devletinden bakabılırsınız o otomatım yatıyor ben şans eseri girip gormustum
myangelson beydossss bende öyle yapmayı düşünüyorum şu Haziran geçsin de hala yatmazsa silip tekrar yapacağım başvuru varken yaptirmiyorlar tekrar 🥲
Aloudn kurkmantosuzmadonna Bende 28 Nisanda doğum yaptım 3 kere başvuru yaptım 2 tanesınde devam edıyor diyor sonuncuda Değerlendirme bekliyor sonuncuyu 10 haziranda yaptım
myangelson Zeyhiraa yok ikimizde de yok geçen PTT gidip sordum doğum yardım ücretleri falan değişti ya o yüzden yatmamistir dedi ne alaka bu farklı dedim sistemde aksaklıklar oluyor henüz yatmadı çoğu kişiye falan dediler 🤷🏻♀️