Edasabri canım bende cok çekiyorum😔mide yanması ve özellikle yastıga kafamı koydugum anda baslıyor.bende gaviscon kesinlikle icemeyen biriydim ama doktorum sıvı olanı icemiyorum diye tablet olanını söyledi suan onu kullanıyorum nane aromalı seker gibi agızda cigneyerek yada emerek kullanıyorsun bana iyi geldi.peki sen neden gaviscon haric dedin ? Kullanamıyorsun yoksa etkisi mi olmuyor