Gizemsli- Kızlar bugün doğum yapalı 14.gün tansiyondan dolayı bayramın 1. Günü acil sezeryan oldum 34 haftalık doğum yaştım bebeğim 2100 gr 46 cm doğdu ciğer geliştirici vs vurulmuştu doğarken ses verdi . Şuan küvözde ve bugün 14. Gün sağlık durumu iyi diyor doktor kan gazları vs hepsine iyi diyor ama çocuğum hala orada doktor 37 38 haftayı tamamlasın burada diyor yani ben iki hafta daha mı bekliyecem evde sürekli süt sağıyorum götürüyorum buzluğa atıyorum Yani sırf hafta için mi bekliyor bebeğim korkuyorum
nnisanannesiii Gizemsli- özel hastane mi canım pek bilgim yok ama üstte kalsın diye yazıyorum sağlıkla kavusursun inşallah
Bebivekedi Gizemsli- doktoruna açıkça sorsan hani kilosu hepsi tamam hocam merak ediyoruz endişe ediyoruz neyi bekliyoruz açıklama yapar mısınız diye sorsan
betic Gizemsli- canım Allah bebeğine sağlıkla kavuştursun öncelikle kilosunu bulmuştur belki ama bir değeri düşüktür takibi yapılması gerekiyordur doktoruna güvensen haftası bekliyoruz der ama onun bildiği başka bir şey de vardır ya bir şey görmüştür gelişmesi gereken iyice bilgi al içini rahatlat zaten az kalmış bu arada
Gizemsli- Gereksiz şeylere yorum yapılıyor bilgisi olan varsa bu konu hakkında lütfen bir kaç cümleye ihtiyacım var
Miracinannesii Benim oğlum da devlette yoğun bakımda yattı 7 ay orada gördüğüm erken doğan bebeklerin de haftasını ve kilosunu tamamlanması bekleniyordu
Aysgllarkn Gizemsli- demek ki gözlem altında tutulması gerekiyor. Boşverinsenize milleti, dua edin ki bebeğiniz sağlıklı, hastanede kontrol altında olması bence sizin için daha iyi. 2 hafta geçmiş 2 hafta daha geçer Allahın izniyle
Gizemsli- Bebivekedi haftanın 3 günü gidiyoruz iyi diyor neyi bekliyoruz deyince haftasını biraz tamamlasın diyor
[silindi] Canım annelik duygunla telaşlanman gayet normal seni anlıyorum ama korkma tabii ki temkinli git gözün kulağın çocuğunda olsun ama yanlış bir şey değil bence bu. Yani bu sayede küvözde çocuk daha da güçlenebilir bu da iyi bir şeydir. İnşallah en kısa zamanda sağlıklı kavuşursunuz birbirinize stres yapma her şeyin güzel olacağına İnan tabii gözün kulağını da çocuğunda olsun her an temkinli dur yani
Gizemsli- [silindi] moralimi bozmamaya çalışıyorum iyi düşünüyorum ama sebep yokken haftayı beklemek düşündürücü oluyor işte
Miracinannesii Bilemiyorum devlette çok çok farklı bebekte sağlık sorunu yoksa emzirmeye gidiyorsun hergün sorunsuz bir şekilde 15 20 dakika emerse anne uyum odalarında 2 gün bebekle kalıyorsun herhangi bir sıkıntı olmazsa taburcu ediyorlar bu da uzun bir süreç oluyor tabi özelde nasıl bilmiyorum ama
Gizemsli- Miracinannesii şuan haftanın 3 günü gidiyoruz bez vs sür götürüyoruz sonra taburcuya yakın emziröe odasına alınacakmışız sanırım
[silindi] Gizemsli- devlet hastanesi ise aslında içinde pek bir şüphe yok da özel hastaneye karşı biraz dikkatli olun maalesef bu Yenidoğan çetesi falan durumdan ötürü Ben de biraz korkuyorum ama yüksek ihtimalle gelişim durumu ile alakalı bir durumdur tabii ki siz temkinli olmaya bak
Gizemsli- betic sağlık durumu güzel ama daha küçük dışarıda enfeksiyona açık olur o yüzden haftasını biraz yakaladın dedi
Gizemsli- Aysgllarkn inşallah canım 🤲🏻her gün arıyor kayınvalide artık açıklama yapmaktan sıkıldım . Ben moralimi yüksek tutmaya çalıyorum sütüm azalmasın diye doğru diyorsunuz çevredekileri umursamamak gerek
Aysgllarkn Gizemsli- aynen öyle, yeter ki sağlıklı olsun. Emin ol 34 haftalık doğum yapıp kucağına verselerdi bebek daha kötü olurdu, daha emme refleksi bile gelişmedi, solunumu sıkıntı olurdu. Çok şükür iyi ve daha iyi olacak, az daha sabredin 🌸