EbrarGND pco lu olup 2 yıl ugrasmıs biri olarak dayanamadım kendi hikayemi yazıyorum. Öncelikle ben de evlenip 1,5 yıl sonra bebek istedim öncesinde şikayetlerim geç adet olma, bazen ilişkide kanama ama cok az, bir de aşırı kokulu akıntı idi. doktora gittim pco dedi basladı klomeni dayanamaya. aylarca içtim yumurtladım da ama bebek olmadı. Sonra doktorumu değiştirdim meğer benim akıntı ve kanama sebebim yara ve polipmiş yumrtlasam da bunlar engelmiş bebeğe. Ameliyat oldum polip alkndı yara yakıldı artık hiç şikayetim kalmadı bi kaç ay daha hapla yumurtladım ama yine olmadı sonra rahim filmi çektirdim cok sukur kanallarım acıkmış ki doktor kesin kalırsın bu aralar dedi asılama ıcın ıgneye gectık. Ama o ay da ıgneler sadece tek yumurta buyuttu ve biz de asılama yapmadık o yuzden sans az dıye ben yoruldum bırakgım tedaviyi. Ama doktorum demişti iğneler cok kuvvetli 2-3 ay sonra kalabilirsin kendiliğinden cunku baska sorunun kalmadı diye ki gercekten tek sorunum yumurtlama kalmıstı ve ben bi anda ansızın hamile kaldım. Hamile kldıgım ay gun asırı ılıskıye girdik takip falan yapmadım cunku bizde zor takip. Demem o ki öncelikle iyi bir doktor bulup gercekten tek sorunun yumrtlama mı bunu kesınlestır sonra zaten bı kac ay hap denenir olmazsa asılama yapılır ama allah nasip ettiyse kalırsın mutlaka hamile. Sen muhtemelen her ay yumurtlamıyorsundur o yuzden ılacsız hamıle kalman zor olabilir gercekten. Ama dedğim gibi baska sorunun yoksa ilaçla cok kolay kalırsın ☺️ Allah yardımcın olsun inşallah. Bu arada eşin de spermiyogram yaptırsın ne olur ne olmaz o da kontrol edilmeli. Bir de senin pco sorunun hormonal mı ona bakmalı doktor benım hormonal degıldı goruntu pco ydu sadece hormonalse bı kac basıt ılacla da hemen düzelebilirsin.