EbrarGND doğum kontrol hapını kullanmanı asla tavsiye etmem canım. Bende çok kullandm salak gibi bilmeden ama hamile kalmak isteyenlerin kullanmamasi gerekiyormuş. Çünkü yumurtlamayi engelliyor hamile kalmayı zorlastiriyor. Zaten o ilacın asıl görevi de bu. Kaç senelik evlisin sen canım. Benim de 2 taraf pco lu. Ben 5 senelik evliyim 2 kere hamile kaldım düşük oldu. İlk bebeğim kendiliğinden oldu. İkincisi ise ilaçla oldu. Klomen kullanmadm hiç. Femara kullandm. Klomenden daha etkili bir ilaç. Yine hamile kaldım düşük oldu tekrardn. Rahimde bi problem varms ameliyat oldum. Şimdi tekrar hamileyim. Buna da ovulasyon kullanarak hamile kaldım