Sydnr58 reyhan03K Allah Allah çok şaşırdım. Bende erkek hissediyorum ve gerçekten tüm belirtiler, hurafeler herşey erkek ama bacak arası 12+6 boştu :) hayırlısı olsjn
Srfblt Sydnr58 erkek belirtisi ne oluyor tam olarak peki, benim hiçbir belirtim yoktu cinsiyet için tahminde bulunabilceğim bir tek rüyamda görmüştüm 😅 sağlıklı olsun yeter ki tabi cinsiyeti önemli değil ama insanın da gönlünden geçen oluyor şimdi yinede ❤️
Sydnr58 Srfblt ben kızımda ne yaşadıysam tam tersini yaşıyorum. Ayak üşümesi, mide bulantısı yok, çok rahat bir hamilelik geçiriyorum. Karnım sivri. Hurafeler erkek . Kızımdan tamamen zıt
reyhan03K Sydnr58 benimde kizlarimdan ayrı belirti ayaklarım çok üşüdü 4 ay sonra ne bulantı kusma tiksinme yaşamadım herşey yedim beni gören herkez erkek bebek diyor bende oyke hissediyorum ama doktor banada kız dedi bilmiyorum.bitun erkek hurafeler ini taşıyorum resmen 😁
Srfblt Sydnr58 anladım ☺️ hayırlısı olsun sağlıkla sıhhatle gelsin inşallah 🥰 benim Allah nasip ederse kızım olcak ama bir belirti anlamadım ben kız olduğuna dair 😅 siz tecrübelisiniz benim ilk hamileliğim
Ilgaz01 Sydnr58 2 kiz anneye benzetmiş demek ki inat değil annemin ilk kızımda 2700 aynı babam tarafından bisey yemez içmez 2 numara annem gibi annem gibi tombul akıllı
Mzzz Sydnr58 bu dediklerinizi kizimda yaşadım kim diyor erkek belirtisi kız belirtisi diye bir şeyi Allah aşkına bu sadece bthcg hormonuna karşı vücudumuzun tepkisi 😂😂 bacak arasını gördüyse değişme ihtimali düşük oluyor bacak arasını görmeden tahmin yaptıysa değişme ihtimali daha yüksek
reyhan03K Sydnr58 22. Haftaya girdim ama benim cinsiyet net değil tam doktor yüzde 90 kız ama yüzde 10 yanılma payı bırakıyorum dedi şeker yüklemesinde tekrar bakacak netleşecek alışveriş yapma dedi
Sydnr58 reyhan03K geç gösterirse genelde kız diyorlar bende 20 haftada tam kız olduğu öğrenmiştim ilk hamileliğimde
YagmurEymenAyaz01 Sydnr58 bacak arası boştu çok emindi gösterdi bana ama 16 haftada dolmuştu pipiyi net gördüm 🤣
Sydnr58 YagmurEymenAyaz01 valla hayırlısı olsun sağlıklı olsjn gerçekten ama ben hala erkek hissediyorum ya. Gerçekten farketmez ama baştan beri hissiyatım öyle. Kızımda bütün belirtiler vardı bunda yok denecek kadar az bilemiyorum
YagmurEymenAyaz01 Sydnr58 benimde 1 tane oğlum var çok kız hissediyordum doktor kız diyince çok sevindim sonradan erkek dedi ağladım ama şuan alıştım bu düşünceye hala kız hissediyorum 🥹😁
minikari Sydnr58 benimde 12. Haftamda %90 kız dedi %10 yanılma payı bırakıyorum ama kendini gösterdi %90 kız dedi acaba ileriki haftalarda değişir mi alışveriş işini erteledim bir yandan sabırsızım ilk gebelik videoda bacak arası boş fotoğrafta da nuba göre de kız görünüyor