Zalas yani şöyle ilk 13 haftalıkken kız dedi doktor sonra bir süre gidemedim sonra başka bir doktor erkek dedi. Ama bize kız denilmişti falan dedim doktor benimle tartıştı madem inanmıyorsun ona git dedi 😁 sonra başka doktora gittim göstermedi, kız diyebilir miyiz dedim yok kemik yapisi falan erkeği anımsatıyor ama net bir şey diyemem dedi 😁 ayın 24unde tekrar gitcemm