maihayal Hangi haftada çıkmaya başladığını hatırlamıyorum ama şu an 36. haftadayım göbek deliğinin altında ve üstünde olmak üzere iki çizgi var rengi çok koyu değil
SuEr_Tu1512 Laviniiaa Benim ilk gebeliğimde hiç çıkmadı 🤷♀️ Çok merak ediyorum şu çizgiyi yaa🤭 Şuanda 20+3üm bunda da yok 😏
Selim_Alparslan YavruKurtveAnnesi benim ilk gebelikte vajinadan başlayıp gogus arasına kadar oluşmuştu 3.ayda çıkmıştı. Şimdi ikinci oğluma 27 haftalik hamileyim oluşmadı cok memnunum bu durumdan🤭
YavruKurtveAnnesi Selim_Alparslan ayy😁 benim de ilkinde boylu boyunaydi simdi yokk been istiyorum ama sen istemiyorsun memnunsun 😁
Selim_Alparslan YavruKurtveAnnesi yok istemiyorum kuzum 🤭 tabiiki bu geçici bir süreç ama ben bembeyaz tenliyim o yüzden bende coook tuhaf duruyordu o yüzden 🫠
Zalas Haftada çıktı. Ben de çok tatlı buluyorum. Göğsümün altına kadar da uzadı. Cinsiyeti erkek olanın göbek deliğine kadar olur, kız olanın göbek deliğinden yukarıya devam eder diyorlar. Kız bekliyoruz. Test edildi onaylandı.
Sayoss Zalas Benimde ilk gebeliğimde oğlumda göğüsümden aşağı kadar çizgi vardı şuan ikinci gebeliğim sadece göbekten aşağı kadar var
YavruKurtveAnnesi Selim_Alparslan süt gibi olunca illa tuhaf durur, ben esmerimm ya hoşuma gidiyorduu😁
Sayoss Morrinah cinsiyetiniz nedir genelde göbekten aşağı kadar varsa kız göğüsten aşağı kadarsa erkek diyorlar