YavruKurtveAnnesi Eflalinda evett muhtemelen herkeste çıkmıyor meselaa ilk gebeliğimde vardı şimdi yokk😁
mrvnmr YavruKurtveAnnesi evet belirti yok henüz, beklemedeyim artık yoruldum ve sabırsızım😅oğlum olacak, sizin haftanız ve bebeğinizin cinsiyeti nedir?😇
YavruKurtveAnnesi Sevda_kygszz maşallah büyümüş seninki de, aynen evet demek ki herkeste çıkmıyor,koyu tenlilerde daha belli olurmuş yazıyor da ben esmerim çıkmadı bu gebelikte 🥲😇
ozlem_2727 YavruKurtveAnnesi 2 doğum yaptım hiç. Göbek çizgim olmadı şı an 22haftalık hamileyim yine yok herkeste farklı oluyo ya
YavruKurtveAnnesi mrvnmr sağlıkla vaktinde gelsin inşallah 🌸🌸 30+5deyiz, cinsiyete bi kız bi erkek dediler sonrasında hiç göstermedi bakalim 24ünde randevum var sorcam yine göstermezse artık doğumu bekliyecm😁
Laviniiaa YavruKurtveAnnesi Valla yok hiç öyle şeyler de hissetmedim sadece karnımın bazı bölgelerinde ara ara ince ağrılar hissediyorum
coolkid hamcokelek33 sorma ya önceki hamileliğimde beş ayda geçmişti bunda kaç ay sürer merak ediyorum