Ariadne Yetersukrbck_0618 38+5 ilk gebelikten selamm. Gelmeye niyeti yok gibi. Acilmam en son 2 cmdi. Doktorum 1-2 temmuze kadar gelmezse suni sanciyla deneyecegiz almayi olmazsa sezeryan dedi. Bebis dogdu butonuna basmayi ben de cok istiyorumm
nisaakb minkmom_25 ay ben de aynı 1 saatlik yola gidip geliyorum haftaya 35+1 de ayrılacağım insallah
Nttm 9 günlük olduk bileee 🤱🏻 sağlıkla kavuştuk bebeğime çok şükür öyle güzel bir duygu ki burdaki tüm hamişler inşallah sağlıcakla kucağına alır ♥️