Yetersukrbck_0618 34+2 olduk oğluşumla buton gelmiş 2. Bebiş olmasına rağmen çokk heyecanlıyım. Sağlıkla zamanında doğar inşallah bebişlerimiz😍 Sizler kaç haftalık oldunuz, nasıl gidiyor?
Temmuz16 Yetersukrbck_0618 son 3 hafta kaldı bizimde o butonu gördükçe basasım geliyor ama daha zamanı var 🥹
Yetersukrbck_0618 dyann1 oyy az kalmış ilk gebelikte insan biraz fazla telaş yapıyor normal olarak Sağlıcakla gelsin pozitif doğum hikayeni de okuruz inşallah 🤍🦋
Aysglgnc Haftadayım bende biran önde doğurmak istiyorum. Geceler olsun istemiyorum uyuyamıyorum artık 😖
Yetersukrbck_0618 Aysglgnc valla aynı bende uyuyamıyorum sabaha karşı uyumuş buluyorum kendimi yinede erken gelmesinler zamanında gelsinler inşallah 😄
minkmom_25 Yetersukrbck_0618 35+0 bebişlerimiz sağlıkla gelsin. 🤲🏻☺️Bugün karne günü ve çok şükür çalışmaya ara verdim . Her gün 1 saat git bir saat gel çok yordu
nisaakb minkmom_25 ay ben de aynı 1 saatlik yola gidip geliyorum haftaya 35+1 de ayrılacağım insallah