BraAkayBulut Heheondan evet bende öyle bekliyordum ama sadece beş bin görünüyor mantıken dediğin gibi on almamız lazım eksik verecekler galiba yediler bizim gunleri 🤭
BraAkayBulut Heheondan hiç bankaya gittiniz mi acaba Mayıs ayını yatırmış olabilirler mi uygulamada görünen Haziran ayı olabilir mi ben hiç gitmedim bir fikrim yok o yüzden içerde oaramiz var mı yok mu
sedefyrs1101 BraAkayBulut Benim 3.çocuk canım 19400 aldım ilk doğduğunda da resmi gazetede yayınlanmamıştı daha 600 normal doğum parası aldığım için 600 kesmişler 19400 olarak yatırmışlar
sedefyrs1101 Heheondan Evet bende öyle bekliyordum bende de 27.06.2025 ödeme tarihli 5bin yazıyor bende mayıs ayı ile beraber yatar diye düşünmüştüm 27sinde mi alabilecek ki parayı bankadan anlamadım ben bu işi
BraAkayBulut Smyyeislam_ yeislam_"#p37153006 Henüz Bu isme kayıtlı ödeme planı oluşturulmamistir gibi bir şey yazıyordu
Annebebek000 hamcokelek33 merhaba para yattimi hesabiniza acaba 5 mayisda dogum yaptim hala alamadim e devlette onaylandi yaziyor
hamcokelek33 Annebebek000 merhaba evet bugün çektim, onaylandı yazıyorsa halkbanka gitmeniz lazım kimliğinizle çekiliyor
Annebebek000 hamcokelek33 gittim yatmamis dedilerr Cuma gunu mu yatmisdi size E devlette onaylandi yaziyor ilkogretmenim uygulamasinda odeme kaydi henuz olusmadi yaziyor
hamcokelek33 Annebebek000 cuma günü sms olarak mesajı geldi baktım uygulamada da ödeme alabilirsiniz yazıyordu🥹