hamcokelek33 BraAkayBulut ben de 2 mayısta doğum yaptım. Ama ümidi kestim bu paradan valla, hala hiçbir sonuç yok
BraAkayBulut Benim 5 Mayıs da oldu dogumum mesaj falan gelmedi acaba bankaya gitsem yatmış mıdır boşuna gitmek istemiyorum eğer alan varsa gideceğim 🤭
RiRi22 BraAkayBulut e devlette ibanını tanımla. Yatınca sms geliyor. Hem mobilden takibi yapman daha kolay olur
seyma0661 BraAkayBulut ilköğretmenim ailem uygulamasını indirip bi bak istersen ama mesaj gelmediyse yatmamıştır
seyma0661 BraAkayBulut o zaman yatmadı henüz zaten Halkbank’a yatacak gidip gişeden kimlik ile alacaksınız iban tanımlama vs yapmadım ben direkt şubeye gittim
Annebebek000 hamcokelek33 merhaba para yattimi hesabiniza acaba 5 mayisda dogum yaptim hala alamadim e devlette onaylandi yaziyor
Smyyeislam_ Bende 1 mayısta yaptım ilk öğretmenim uygulamasında henüz ödeme oluşturulmadı gibi bir şey yazıyor
BraAkayBulut Smyyeislam_ yeislam_"#p37153006 Henüz Bu isme kayıtlı ödeme planı oluşturulmamistir gibi bir şey yazıyordu
Heheondan BraAkayBulut canım bende de öyle yazıyo ama mantıken mayıs ayının ve haziran ayının ki yatması gerekmiyomuydu 10 bin yani
sedefyrs1101 Peki her ay yatacak ya ocakta doğdu benim çocuk ben Nisanda geriye dönük olarak almıştım 19bin peki bu ay yatacak olan parayı yine halkbanktan mı alıcaz bilgisi olan varmı
sedefyrs1101 BraAkayBulut Benim 3.çocuk canım 19400 aldım ilk doğduğunda da resmi gazetede yayınlanmamıştı daha 600 normal doğum parası aldığım için 600 kesmişler 19400 olarak yatırmışlar
BraAkayBulut Heheondan evet bende öyle bekliyordum ama sadece beş bin görünüyor mantıken dediğin gibi on almamız lazım eksik verecekler galiba yediler bizim gunleri 🤭
BraAkayBulut Heheondan hiç bankaya gittiniz mi acaba Mayıs ayını yatırmış olabilirler mi uygulamada görünen Haziran ayı olabilir mi ben hiç gitmedim bir fikrim yok o yüzden içerde oaramiz var mı yok mu
sedefyrs1101 Heheondan Evet bende öyle bekliyordum bende de 27.06.2025 ödeme tarihli 5bin yazıyor bende mayıs ayı ile beraber yatar diye düşünmüştüm 27sinde mi alabilecek ki parayı bankadan anlamadım ben bu işi